Alice Cooper and the Tome of Madness

O gre Alice Cooper

Podczas zwiedzania miasta, w którym odbywa się jego najnowsza trasa koncertowa, Alice natrafia na niesamowitą księgarnię. Przesuwając palcami po grzbietach starych książek, trafia na dziennik, który wzbudza jego ciekawość. Otwierając książkę, Alice odkrywa, że strony są puste. Zaintrygowany, kupuje książkę.

Ponieważ dziennik jest pusty, Alice korzysta z okazji, aby napisać swój pamiętnik.

Przy każdym pociągnięciu słyszy drapanie dochodzące z wnętrza książki. W miarę pisania kolejne strony zapełniają się opowieściami o innych Cooperach w równoległych wymiarach. Alice jest teraz więźniem samego siebie i musi podtrzymywać swoją historię, aby utrzymać się przy życiu.

Powiązany: Kasynogry24

Cechy

Alice Cooper. Celem gry jest uwolnienie Alicji z jego łańcuchów. Zbierz cztery lub więcej połączonych symboli, aby utworzyć klaster. Zwycięskie symbole zostaną usunięte z siatki, a nowe symbole spadną, aby uzupełnić siatkę.

Ta procedura będzie kontynuowana do momentu, gdy nie będzie można utworzyć nowych zwycięskich kombinacji.

Podczas nie wygrywających obrotów istnieje szansa na uruchomienie jednej z czterech rzeczywistości.

Azyl dla obłąkanych.Przekształć wszystkie wysoko płatne symbole w ten sam wysoko płatny symbol.

Loch. Przekształć wszystkie symbole o niskiej wypłacie w różne symbole o wysokiej wypłacie.

Komnata grozy.Zniszcz symbole, aby pozostawić po sobie jokery.

Pokój Kuszenia.Dodaje jokery do siatki i przekształca wszystkie symbole w ten sam symbol.